środa, 6 sierpnia 2014

Wystawa malarstwa Haliny Danuty Krawietz

Wystawa malarstwa Haliny Danuty Krawietz "TAJEMNICE WYOBRAŹNI"

Galeria Restauracja "Jezuicka"
ul. Jezuicka 4 w Lublinie
Wystawę można oglądać od 16.08.2014r.  do 30.08.2014r.
Wernisaż  16 08 br.
godz 18:00

Wstęp wolny
Zapraszam!!!

Organizator: Anna Maria Woźniak Galeria AMW
Patronat medialny: STV
Partner: Forum Literackie "Ogród Ciszy"

Obrazy Haliny Danuty Krawietz:

 "W hołdzie Strzemińskiemu", olej 2010r, 100x80

 Bez tytułu, olej 2010r. 100x80 cm

 "Mystery Park", olej, 2005r 100x80cm

"Życie z przebojami", akryl, 2007r. 100x80 cm

Tak mówi o sobie Halina Danuta KRAWIETZ:
cyt. "Urodziłam się w Opolu Lubelskim. Dyplom Wydziału Humanistycznego UMCS w Lublinie otrzymałam w specjalności Bibliotekoznawstwo.
W roku 2003 ukończyłam Kunstschule – Zuerich Wydział Projektowania Mody oraz Architekturę Wnętrz.
Od wielu lat maluję obrazy akwarelą , akrylem i w oleju oraz wykonuję rzeźbę w glince.
Od roku 2005 jestem członkiem Towarzystwo Przyjaciół Sztuk Pięknych w Lublinie.
W ramach mojej działalności artystycznej uczestniczę w wystawach zbiorowych organizowanych przez TPSP, oraz wystawach indywidualnych.
Moje prace malarskie znajdują się w zbiorach prywatnych w kraju i za granicą.
Moje malarstwo jest bardzo zróżnicowane pod względem metod wykonawstwa, techniki, tematyki i stylów. Często odwołuję się do różnych konwencji i stylów inspirowanych malarstwem kubistów, ekspresjonistów oraz muzyką, filmem i literaturą.
Równocześnie w mojej twórczości podejmuję dialog z tradycją unizmu. W moich pracach zawarte są emocje o człowieku, jego marzeniach, fascynacjach i porażkach. Niektóre tematy przedstawiam w sposób satyryczny z lekkim przymrużeniem oka.
Malarstwo stało się moją pasją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.