poniedziałek, 10 marca 2014

Kurier lubelski o aukcji na którą przekazałam 2 swoje obrazki : )

Poniżej zamieszczam link. Można tam obejrzeć zdjęcia z aukcji.
Miło mi, że oba moje obrazki znalazły nabywców.
Jeden został wylicytowany za 450 zł drugi za 150 zł czyli łącznie dla dzieci z mojej strony zostanie przekazane 600 zł, to już zawsze coś.
Całość spotkania nagrywała TVP , a aukcję prowadziła dziennikarka TVP Lublin.
Na zdjęciach  min hostessa obnosząca wśród publiczności mój obrazek i  abp pochylający się nad nim( mam nadzieję, że z pozytywnym zainteresowaniem : )
Na wstępie były przemowy min abp, później był koncert Magdy Welc, póżniej odbyła się aukcja dzieł i na koniec koncert "Braci".
http://www.kurierlubelski.pl/artykul/3351131,koncert-na-kul-lubelscy-artysci-w-holdzie-janowi-pawlowi-ii-zdjecia,3,15,id,t,sm,sg.html#galeria-material

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.