czwartek, 17 października 2013

Anna Zawada "Livria'

O mnie

Słowo pisane od zawsze było istotną częścią mojegożycia. Odkąd pamiętam, zaczytywałam się w biografiach, książkach o minionych epokach, powieściach, wierszach. Pierwszymi próbami literackimi były wiersze, które zaczęłam pisać w wieku 12 lat. Potem opowiadania, a pierwsza moja powieść powstawała w trakcie studiów magisterskich. Nigdy jej nie dokończyłam. Gdy 2 lata później wpadł mi do głowy pomysł na Livrię – niemal od początku „widziałam” całość tej historii, tzn. jej główne wątki i postaci. Czułam, że jest to na tyle interesująca opowieść, że warto kontynuować pracę nad nią. Dziś Livria rozrosła się do trzech tomów, z których dwa ostatnie są w trakcie tworzenia. Być może dziwnym wyda się fakt, że piszę trzeci przed ukończeniem drugiego, ale taki mam system pracy. Nie zachowuję chronologii podczas pisania, może dlatego, że dla mnie to jedna historia i nie ma większego znaczenia, które jej elementy przeleję w pierwszej kolejności na papier. Poza tym, w różnym czasie kolejne pomysły dojrzewają do tego, by ujawnić się w pełni i z całym swym bogactwem wątków i powiązań – taki już jest przewrotny urok natchnienia ;) .

Fragmenty książki: http://annazawada.com.pl/livria/fragmenty-powiesci/

Można ją kupić:http://annazawada.com.pl/livria/gdzie-kupic/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.